diumenge, 28 de febrer del 2010

L'ús de la televisió, la ràdio i la premsa


Hola a tothom!


Bé, em dic Aina Valls i estic cursant tercer de magisteri d'educació infantil. Fa només dos dies que estic matriculada en aquesta assignatura ja que anava a cursar la d'esports al medi natural però, per motius personals i econòmics, no l'he pogut fer.


Quin ús faig de la televisió, la ràdio i la premsa?

Doncs, ara per ara, he de dir que faig molt més ús de la ràdio i la televisió que de la premsa. La ràdio l'escolto constantment quan vaig amb el cotxe i la televisió la miro cada dia sigui dinant, sopant, estirada al llit abans de dormir... Ara que em sorgeix la possibilitat de veure quin ús faig dels mitjans de comunicació, me n'adono que aquests formen part, dia rere dia, de la meva vida.



PD: Crec que actualment, en la societat que vivim, si desapareix la televisió, ràdio o premsa, per un dia, el món es tornaria boig ja que, com tots sabem, són els mitjans de comunicació més utilitzats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada