dilluns, 15 de març del 2010

Implicacions dels mitjans de comunicació

Els mitjans tenen implicacions socials i polítiques:
A continuació podreu veure com certs personatges intenten transmetre una ideologia i creença gràcies als mitjans de comunicació. En aquest cas vers els catalans des del odi i el mal comportament. La persona que visualitzareu en el següent vídeo demostra com no té idea de que és el respecte. On està la professionalitat? No dic més.





Si voleu més informació sobre aquest personatge, només heu d'entrar al youtube!

Vull destacar també la influència política i social de certs programes, que fan als canals d'Intereconomia i VEO7, entre d'altres com Tele Madrid, vers determinats espectadors que es deixen influenciar i/o manipular per persones que es consideren professionals de la comunicació, els quals, en certs moments, parlen per parlar, sense cap sentit ni coherència. Veieu un clar exemple:



Els mitjans tenen implicacions comercials:
Què millor que parlar d'un clar exemple: La Coca cola. Es va donar a conèixer fa molts anys, i gràcies als mitjans de comunicació i a les despeses econòmiques invertides per donar a conèixer aquesta beguda, d'una forma que atregui l'atenció dels espectadors, ha aconseguit ser la "number one" en tot el món.
Com bé diu l'anunci: "SEMPRE COCA COLA!!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada